Сучасні
дидактичні технології навчання здібних дітей передбачають орієнтацію на ряд
важливих напрямів, що є принциповим на сьогодні: індивідуалізація освітньої діяльності в
цілому в контексті особистісно орієнтованого підходу, що означає не формування
особистості із заданими властивостями, а створення умов для розвитку специфічних
особистісних функцій учнів як суб’єктів освітнього процесу; активізація
навчання за рахунок проблемних, творчих
методів з поступовою передачею здібному учню ініціативи в організації своєї самостійної пізнавальної діяльності; встановлення ділових
партнерських стосунків між учителем і учнем (діалогова взаємодія), що
сприяє вільному вибору, розкутості, творчій винахідливості, домінуванню власної дослідницької практики над
репродуктивним засвоєнням знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар