Робота зі здібними учнями

              Сучасні дидактичні технології навчання здібних дітей пе­редбачають орієнтацію на ряд важливих напрямів, що є прин­циповим на сьогодні:   індивідуалізація освітньої ді­яльності в цілому в контексті особистісно орієнтованого під­ходу, що означає не формування особистості із заданими властивостями, а створення умов для розвитку специ­фічних особистісних функцій учнів як суб’єктів освітнього процесу; активізація навчання  за рахунок проблемних, творчих методів з поступовою передачею здібному учню ініціативи  в організації своєї самостійної   пізнавальної ді­яльності; встановлення   ділових   парт­нерських стосунків між учите­лем і учнем (діалогова взаємо­дія), що сприяє вільному ви­бору,  розкутості,  творчій винахідливості,  домінуванню власної дослідницької практи­ки  над  репродуктивним  за­своєнням   знань.


Немає коментарів:

Дописати коментар